רפואת חירום לשיניים

מה עושים במקרה של פגיעה חמורה בשן כתוצאה מנפילה או תאונה? מה עושים עם כאבי שיניים חריפים באמצע הלילה? בשנים האחרונות ניתן לקבל שירותי רפואת חירום לשיניים, טיפול שיניים חירום נועדו לתת מענה לאנשים הסובלים מכאבי שיניים חמורים בשעות ובזמנים שמעבר לשעות הפעילות של מרפאות השיניים, ולתת מענה למקרים המחייבים התערבות דחופה של רופא השיניים.

במקרים רבים אפשר למנוע את הצורך בטיפול שיניים חירום, במידה ומזהים את הבעיה או הכאבים בזמן ומטפלים בה באופן מידי מבלי לאפשר למצב להחמיר. כשמדובר ברפואת חירום לשיניים רצוי שכל אדם ידע היכן יש מרפאה המעניקה טיפולים במצבי חירום, שכן המפתח להצלחה במקרי חירום דנטאליים הוא זיהוי מהיר של מקור הבעיה, מתן טיפול מידי אשר מאפשר לצמצם נזקים ומציאת מענה לבעיה לטווח הארוך.

באילו מצבים יש לפנות לשירות טיפולי שיניים חירום?
  1. פגיעה בשיניים בעקבות מכה או תאונה.
  2. דלקת חניכיים במצב חמור הדורשת טיפול מידי למניעת החמרה.
  3. נפילת סתימה, שבירת שן או כתר.
  4. כאבי שיניים חזקים באופן חריג, כאבי שיניים שאינם חולפים לאחר נטילת משככי כאבים, או כאבי שיניים המקרינים לאזורים נוספים.

כשמדובר במצבי חירום דנטאליים בקרב פעוטות וילדים, ישנה חשיבות מכרעת לקבלת טיפול מקצועי ומהיר. הרי שיני החלב מהוות את הבסיס לגדילת השיניים בעתיד. כאשר קיימת פגיעה בשיניי החלב חשוב לקבל טיפול תוך טווח זמן קצר, דבר שמעלה משמעותית את הצלחת הטיפול ומניעת פגיעה עתידית בשיניים.

כשאתם בוחרים רופא שיניים, ישנו יתרון לבחירת רופא מקצועי שיכול לספק מגוון סוגי טיפולים באופן מקצועי ובינם רפואת חירום לשיניים. בד"כ כשמגיעים לקבל טיפולי שיניים חירום מדובר במצב אקוטי שדורש מענה מקצועי ומהיר, ולכן ישנה חשיבות רבה לרמת המקצועיות והמומחיות של רופא השיניים המטפל. במצבי חירום אנו מגיעים לרופא במצב מצוקה, כשאתם יודעים מרא שהרופא המטפל בכם הוא בעל ניסיון ומקצועי, אתם יכולים להיות רגועים שאתם נמצאים בידיים טובות ומקבלים את הטיפול הטוב ביותר.

ד"ר סלוקי ירון מעניק שירות רפואת חירום לשיניים. כשמדובר בבריאות הפה חשוב לטפל באופן המקצועי ביותר. במרפאתנו מיטב הטכנולוגיה בתחום רפואת השיניים המאפשרת לנו להעניק טיפול איכותי ומהיר במגוון מצבים.