רופא שיניים במרכז

ישנה חשיבות רבה לשמירה על שגרת ביקורים אצל שיננית ורופא השיניים, על מנת לשמור על בריאות הפה לאורך הזמן, לאתר בעיות בשיניים ולטפל בהם כשהן בשלב הראשוני. ביקור אצל רופא שיניים במרכז, אחת לחצי שנה יכול למנוע סיבוכים עתידיים או הזדקקות לטיפולי שיניים מורכבים.

סלוקי ירון, רופא שיניים במרכז, מתמחה בטיפולי שיניים מורכבים.  מדובר בתחום ברפואת שיניים הדורש ידע רב תחומי נרחב, מקצועיות ומומחיות. טיפולים מורכבים אלה יכולים לנבוע ממצבים ספציפיים של המטופל אשר גורמת לסיבוך. למשל, הזנחה שהובילה למצב של ריקבון מתקדם בשיניים, מצבי דלקות ומחלות חניכיים חמורות, שחיקת שיניים וכדומה.

סוגי טיפולים דנטאליים מורכבים הם: ניתוחי חניכיים המשקמים את החניכיים ובולמים התפשטות של דלקת חמורה שלא מחלימה. השתלת עצם במסגרת טיפולי השתלת שיניים המסייעת לקליטת השתל. הרמת סינוס הממלאת את העצם בין הרקמה שעוטפת את הסינוס ללסת, ובכך מגדילה את גובה הלסת העליונה ומאפשרת את השתלת השיניים. מיצוי תאי, תהליך שמזרז את הריפוי ואת צמיחת הרקמות, ומועיל רבות במקרים של השתלות עצם והתקנת שתלים.

גם אם מצב הפה שלכם מוזנח, אל לכם לאבד תקווה. אף פעם לא מאוחר מידיי לטפל. סלוקי ירון, רופא שיניים במרכז, יכול לסייע לכם לצלוח את הקושי ולהשיב את איכות החיים, הביטחון והחיוך. כיום ישנן טכנולוגיות חדישות ומתקדמות המאפשרות לטפל במצבים דנטאליים מורכבים. כ 20-25% מהאוכ  לוסיה סובלים מחרדה מרופא שיניים, חרדה אשר מונעת מהם להגיע לטיפול שגרתי, אלא אם יחוו כאב חזק מאד, וגם אז יטפלו נקודתית וימשיכו לחמוק מטיפולי שיניים בעתיד. עבור קבוצת אוכלוסיה זו טיפולי שיניים בהרדמה הינם פתרון שיכול לסייע להם לצלוח טיפול שיניים.

טיפולי שיניים בהרדמה נעשים גם במקרים בהם מדובר בילדים קטנים שזקוקים למספר טיפולי שיניים ומתקשים לעמוד בכך, טיפול אחד בהרדמה יכול לפתור בעיות דנטאליות שללא טיפול עלולות להחריף ולגרום לכאבים עזים ופגיעה חמורה בבריאות הפה. כמו כן, בטיפולי שיניים מורכבים והליכים כירורגיים מסויימים ישנם אנשים המעדיפים לעבור הליכים אלה בהרדמה.

מחפשים רופא שיניים במרכז? במרפאת השיניים של ד"ר סלוקי ירון שמנו לנו כמטרה להעניק טיפול רפואי מתקדם ואייכותי ביותר. יש לנו הכלים, הניסיון והידע לטפל במצבים דנטאליים מורכבים כולל מצבים כירורגיים ומצבים הדורשים הרדמה, תוך מתן יחס אישי ותומך לכל מטופל.