מרפאת שיניים עזרה ראשונה

כאבי שיניים יכולים לגרום לסבל רב, מדובר בכאבים שיכולים להגיע לעוצמות גבוהות ואף להחמיר מרגע לרגע במצבים מסוימים. לפעמים ישנם מצבים שדורשים שירות של רפואת שיניים חירום, כמו במקרים של חבלה בשן כתוצאה ממכה או תאונה, טיפול שיניים שלא בוצע כהלכה, נפילת סתימה או כתר, או סיבוך של בעיות עששת- כל אלה יכולים לגרום למצב שבו אנשים נזקקים לקבלת טיפול במרפאת שיניים עזרה ראשונה.

מרפאת שיניים עזרה ראשונה מעניקה שירות כאשר מדובר במצב המצריך טיפול חירום מחוץ לשעות הפעילות הרגילות של מרפאת השיניים. כשמדובר ברפואת שיניים חירום ישנה חשיבות יתרה לרמת המקצועיות והניסיון של רופא השיניים המטפל. פעמים רבות להענקת טיפול מידי הולם, ישנה השפעה משמעותית על הצלחת הטיפול ושיקום מצב השן בעתיד.

כאשר אדם מגיע למרפאת שיניים עזרה ראשונה, רופא השיניים יבדוק ויאתר את מקור הבעיה ויתן טיפול מידי בהתאם לסוג הפגיעה. מענה מידי במרפאת שיניים במרכז מאפשר הקלה כגון טיפול באנטיביוטיקה או משככי כאבים. לאחר מכן הרופא יבחן מהו טיפול ההמשך הדרוש על מנת לרפא ולשקם את הפגיעה.

באילו מצבים יש לפנות למרפאת שיניים עזרה ראשונה?
  1. פגיעה בשיניים בעקבות מכה או תאונה.
  2. דלקת חניכיים במצב חמור הדורשת טיפול מידי למניעת החמרה.
  3. נפילת סתימה, שבירת שן או כתר.
  4. כאבי שיניים חזקים באופן חריג, כאבי שיניים שאינם חולפים לאחר נטילת משככי כאבים, או כאבי שיניים המקרינים לאזורים נוספים במרפאות שיניים במרכז המעניקות שירותי עזרה ראשונה במהלך שבת, חג או בשעות הקטנות של הלילה חשוב שמי שמטפל בנו יהיה בעל הניסיון, הידע והכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בתחום, על מנת להעניק טיפול איכותי והולם, טיפול שיכול לחסוך סבל ונזק עתידי כאשר ניתן מענה הולם ומידי לפגיעה.

במרפאתו של ד"ר סלוקי ירון, אנו מחויבים לטיפול אישי ואיכותי תוך שמירה על רמה מקצועית גבוהה. אנו מקפידים לשתף כל מטופל בתהליך הטיפול, תוך הסבר מקיף על דרכי הטיפול האפשריות החל משלב האבחון הראשוני. אנו עובדים עם המכשור והטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום רפאות השיניים ומעניקים תעודת אחריות ל-5 שנים על כתרים והשתלות.